Mokasin.

En saanut mielialalääkereseptiäni uusittua ennen viikonloppua, koska YTHS:llä kestää nykyään 3-4 päivää reseptien uusinnoissa entisen yhden päivän sijaan.

Viikonloppu onkin sitten ollut varsin mielenkiintoinen. Olen nukkunut, paitsi silloin kun olen heräillyt painajaisiini. Jotka ovatkin sitten olleet ällistyttävän vaikuttavia. Vähemmän pelotusta, enemmän ahdistusta.

Sen lisäksi saan koko ajan liikkuessani vähääkään erilaisia pieniä ja suurempia säväreitä eri puolille kehoa. Se ei ole lainkaan miellyttävää, ja estää minua paitsi ajattelemasta, myös välillä kuulemasta mitään.

Voi olla, että tämä ei ole vielä hyvä aika lopettaa lääkitystä, mutta mä en kyllä kestä tällaista settiä toistamiseen. Sääli, tämä Efexor tuntui muuten olevan kauhean tehokas ja vähäsivuoireinen lääke. Täytyy vaan toivoa, että sähkärit loppuvat pian.

Muuten olen kyllä ollut suht hyväntuulinen aina varsinaisessa hereystilassa ollessa. Ahistaa enemmän kuin viime viikolla, mutta ei mitenkään masentavasti: lähinnä ahistaa nämä sähkärit ja painajaisista kesken yöunien heräillessä. Saa nähdä, onnistunko huomenna toimittamaan itseni ilman suurempia onnettomuuksia Eilalle saakka, sähkärit kun aiheuttavat myös pyörryttämistä ja oksennusreaktioita. Olisi kiva kuitenkin päästä vähintään vaihtamaan settiä, tällä hetkellä elämän pelottavin asia on joutua mahdollisesti käymään tämä sähkärivaihe uudelleen läpi.

Toivotaan, että se on vaihe.