Tämähän meni ihan hyvin. Löysin muuttaneen laitoksen, kirjaston ja vielä uusien oppiaineiden ilmoitustaulutkin. Ehdin siinä sivussa myös yhdelle luennolle.

Ja yllättävää kyllä, "Johtaminen ja organisointi" vaikuttaa lähes mielenkiintoiselta. Kalvot on tehty ääliöille ja ne saa netistä kaikki. Luennoitsija ei juuri pakise kalvojen ulkopuolisista asioita, mutta kertoo kevennyksinä vitsejä elävästä elämästä. Myönsi käyneensä Marimekon näytöksessä pääasiassa nuorten naisvartaloiden, ei Kirstin puheen takia. Karismassa tyttöset kuulemma kuitenkin häviävät sata-nolla, ja korkojen korkeudessa.

Huomenna on Psykotäti ja olen ihan turta. Mitä sillekin sit voi sanoa? "Hei, mä olen Taika, mua ahistaa, paitsi ei enää aina. Kiitoksia." Mulla on jääkaappimagneetissa lainaus, jonka mukaan ei kande etsiä esteitä, koska niitä ei ehkä löydykään.  Hyvä ajatus, mutta ei Kafka pystynyt uskomaan siihen itsekään.

Ainakin meillä on nyt suihkuverhotanko ja peili kylppärissä, ja kämpässä haisee taas kotoisasti maalilta. Rakkain kekkuloi fuksien  kanssa teillä tietymättömillä.

Ja tämähän tarkoittaa sitä, että kaikki pakastimesta löytyvä jätski on minun ja vastakeittämäni punaherukkakiisselin armoilla.  Nerokasta.